2013. július 16., kedd

6-8 hónapos baba heti menüje B változat

Az alábbiakban egy 6-8 hónapos baba heti menüjét fogom megmutatni. A hozzátáplálási táblázat szerint 8 hónaposan adható túró, joghurt, csirkemáj is, ha kisebb a baba, ezek elhagyhatók, illetve a máj csirke- vagy pulykahússal helyettesíthető.
A tejpépek közül továbbra is a Nestlé termékeit használjuk, így ezekből válogattam. Időnként beiktatunk bébiételeket is, mert pl. most még nincs sütőtök szezon, de a kisfiam azt is nagyon szereti.
Valamint kétnaponta vacsorára már főzeléket kap, ami lehet a déli maradék is, de az ebédtől eltérő is. Akinél még nincs a vacsora kiváltva, ott természetesen marad az anyatej/tápszer verzió. Remélem, másoknak is segíthettem! Hamarosan újabb menütervekkel jelentkezem!

2 megjegyzés:

  1. Nekem hatalmas segítség ez így leírva, mert ha pontosan nem is így készítem majd el a heti menüjét a babámnak, de legalább van egy támpontom...
    Első babás anyuka lévén annyira tanácstalan vagyok, és az oldalad nagyon sok segítséget ad nekem!
    Köszönöm szépen, és jó, hogy ezeket leírtad!
    Üdv:
    Márti

    VálaszTörlés
  2. Első babásként sokkal több dologgal szembesülünk, mint amikről a szakkönyvek írnak. A blogban mindezekről mesélek folyamatosan, illetve egyre több tapasztalattal a hátam mögött, és hamarosan kétgyerekes anyukaként is. Időnként igyekszem ehhez hasonló cikket is írni, mert tudom, hogy sokakat érint, még ha nem is beszélnek róla. A menüt egyébként a védőnőnk által adott szempontok szerint állítottam össze. Örömteli babázást kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés