2012. szeptember 17., hétfő

Az utolsó hetek dilemmái #2 - Kismama ruhák

Kismama ruhák

Ahogy pár hete elkezdtem nézegetni a bababoltok, kismamaboltok kínálatát, azt láttam, hogy itt is igaz a mondás: határ a csillagos ég. Már ami az árakat illeti, ugye. Egyrészt a kismama-biznisz is eléggé elvetemült árakat szült itt-ott, és az a véleményem, hogy vannak, akik bizony ebből akarnak meggazdagodni. Vegyünk például egy kismamanadrágot. Még a terhességem elején tizenvalahányezerért szereztem be az új farmert, amiben csak egy egyszerű pamutbetét van a has résznél. Aztán rájöttem, hogy ha van az embernek egy csípőben kicsit bővebb nadrágja, amit hajlandó feláldozni, lehet, hogy megéri venni (vagy varrni) egy pamutbetétet/bandázst/derékmelegítőt, has alatt elvágni, és rátoldani a hasbetétet. De még ha varrónővel csináltatjuk is, sokkal olcsóbbra jön ki, mint egy új nadrág. Engem is elgondolkoztatott annak idején, de azért döntöttem mégis a vásárlás mellett, mert a méretemre nem volt könnyű nadrágot találni. Amikor mégis sikerült, rááldoztam a pénzt.
Lassan megint közeleg a hűvös idő, amikor elő kell venni a nadrágot, és rájöttem pár hete, hogy bizony szorít ez a nadrág, kell egy másik. Lesz még néhány óra autózás szülésig, ülve pedig elég kényelmetlen lenne abban a nadrágban. A vaterán is találtam használtan méretben is megfelelőt, ráadásul itt, a városban, és árban is elég korrekt.
A másik gondom a kabát. Merthogy a régi télikabátjaim már a nyáron sem értek be, nemhogy az utolsó hetekben. Az egyik helyi boltban volt a méretemben, de úgy néztem ki benne, mint egy tehén, és a mosoly is lehervadt az arcomról, amikor megláttam az árát: 15 ezer egy átmeneti kabátért, amit csak néhányszor veszek fel?! Kicsit soknak tartom.
Aztán eszembe jutott, hogy talán anyunak akad olyan téli vagy átmeneti kabátja, amit ritkán használ. Talált is, ráadásul nemcsak jó rám, hanem picit bő is, de biztosan jó lesz még az utolsó napokban is. Szerencsére így megúsztam ezt a kiadást is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése